Kuidas sündis Freya Foodbar?
Iga toidukoha taga on lugu. Meie lugu algab kahe kirgliku toiduinimese – Kristjani ja Janno – soovist pakkuda midagi enamat kui lihtsalt kiiret kõhutäit. Nad on tuntud restoranipidajad, kes nägid tühimikku: miks peab kiire toit olema alati midagi rasket, frititud ja maitsetult tuttavat? Miks ei võiks ka argine lõuna pakkuda maitserõõmu, teadlikkust ja esteetikat?
Nii sündiski Freya Foodbar – koht, kus kiirel lõunal ei pea tegema järeleandmisi ei maitses, kvaliteedis ega jätkusuutlikkuses.
Teekond ideest tegutseva ettevõtteni
Kui Kristjan ja Janno otsustasid ettevõtte juhtimise lõpetada, tekkis loomulik jätk. Samal ajal otsis toidumaailmas tegutsev Hardi Nurmine suuremat kööki uute plaanide jaoks. Freya ruumidega tutvudes sai kiiresti selgeks, et selles kohas on potentsiaali enama jaoks kui lihtsalt uus köök. Nii sündis uus peatükk Freya Foodbari loos – tugevale vundamendile rajatud, ent värske suunaga edasi arendatud ettevõte, kus kohtuvad tehniline täpsus, maitsekus ja vastutustundlikkus.

Missioon: läbimõeldud toiduelamus
Freya Foodbari missioon on pakkuda kvaliteetset ja teadlikku toiduelamust, mis on ühtaegu:
tehniliselt täpne,
maitsev ja visuaalselt nauditav,
jätkusuutlik ning keskkonnateadlik.
Kõik Freya toidud on professionaalsete kokkade poolt valmistatud ning vastavad Green Key märgise nõuetele. Teenindus on soe ja detailidele keskendunud – eesmärk ei ole pelgalt toitu pakkuda, vaid luua usaldusväärne ja tuttav kogemus, kuhu tahetakse tagasi tulla.
Põhiväärtused, mis Freyat kannavad
1. Kvaliteet ja professionaalsus
Iga roog valmib kogenud kokkade käe all. Tähelepanu pööratakse nii maitsele kui visuaalsele küljele – detailidel on tähendus.
2. Jätkusuutlikkus ja vastutustundlikkus
Freya kasutab keskkonnasõbralikke valmistusviise ning teeb koostööd vastutustundlike tarnijatega. Ettevõte järgib Green Key põhimõtteid, et vähendada oma jalajälge.
3. Suhted ja kogukond
Freya ei ole pelgalt teenusepakkuja – see on koht, kus väärtustatakse suhteid. Olgu tegemist külalise, partneri või meeskonnaliikmega – inimene on alati keskpunktis.
4. Täpsus ja järjepidevus
Kogu teenindus ja toiduvalmistus põhineb kindlatel standarditel. Iga külastus peaks olema sama hea kui eelmine – või veelgi parem.
5. Avatus ja areng
Tagasiside võetakse tõsiselt ning uued ideed leiavad alati kõlapinda. Freya on ettevõte, mis liigub pidevalt edasi – teadlikult ja julgelt.




Koht, kus toit ja väärtused kohtuvad
Freya Foodbar on rohkem kui lihtsalt söögikoht. See on ruum, kus saab süüa puhta südametunnistusega, nautida maitseid ja tunda end hoituna. Kombineerides kulinaarse oskusteabe, jätkusuutliku mõtteviisi ja siira külalislahkuse, on Freya kujunenud kohaks, kuhu tullakse tagasi – mitte ainult toidu pärast, vaid ka tunde pärast.